Czy film na Instagram ma sens?
Aplikacja Instagram w bardzo krótkim czasie zyskała zaskakująco wielu użytkowników. Liczba wciąż rośnie nie tylko wśród osób prywatnych ale również wśród firm! Coraz więcej firm korzysta z nowych dróg jakie daje im internet. Zakłada konta w portalach społecznościowych, stara się kreatywnie, ciekawie i nowocześnie wyjść do potencjalnych klientów. Jednym z takich sposobów jest film na Instagram.
Co prawda serwis Instagram jest bardziej zorientowany na zdjęcia. Jednak przede wszystkim myślą przewodnią tego portalu są konkretne, barwne, bardzo krótkie formy przekazu i komunikacji. W ten zarys świetnie zatem wpisują się nie tylko zdjęcie ale też krótkie filmy. Z czego bardzo chętnie korzystają firmy, instytucje i przedsiębiorcy. Film na Instagram musi być bardzo dobrze zaplanowany i stworzony w najwyższej jakości. W końcu nie tylko sam film ale również sposób jego wykonania i jakość świadczy o całej twojej marce! Te kilka sekund trzeba jak najlepiej i maksymalnie wykorzystać.
Konkretny przekaz, konkretne informacje ale przedstawione w ciekawy, kreatywny sposób. Proste i trafne treści opowiedziane obrazem. Właśnie takie są prawidłowe filmy na Instagram. Specjalnie dla MPWiK (Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji) w Warszawie stworzyliśmy w naszym studio Simple Frame film informacyjny o oszczędzaniu wody. Temat bardzo często bagatelizowany i omijany, szczególnie przez młodych ludzi, którzy nie zdają sobie sprawy z powagi marnowania wody. W tym krótkim filmie pokazaliśmy jak prosto można oszczędzać wodę. Tak niewiele wysiłku może zdziałać tak wiele!
Instagram jako środek dotarcia do ludzi
Za pośrednictwem Instagrama film może dotrzeć do ogromnej liczby osób. Dzięki temu zbudujemy świadomość i lepsze środowisko dla nas wszystkich.