Film reklamowy Little Tikes

Reklama jest bardzo skuteczna w marketingu i komunikacji z Klientami. Jak pewnie dobrze każdy wie, reklama jest dźwignią handlu! To właśnie w bardzo dużej mierze od sposobu promocji produktów i usług zależy czy odniosą sukces i podbiją rynek. Przede wszystkim film reklamowy i jakość. Te dwa czynniki determinują sukces. Jaka zatem powinna być reklama żeby była skuteczna i spełniła swoje zadanie? Czy jest jakaś złota zasada?

Każdy produkt jest inny i trzeba pokazać z jak najlepszej strony. Jednak żeby dzięki reklamie odniósł sukces musi być przede wszystkim przedstawiony kreatywnie, ciekawie i z pomysłem. Jeśli zatem jest jakakolwiek zasada dobrej reklamy to właśnie pomysł! Film reklamowy musi trafić do odbiorcy, wzbudzi emocje. To wbrew pozorom bardzo trudne zadanie. Trzeba wypromować produkt odpowiednimi środkami i zabiegami stylistycznymi. W zależności od grupy docelowej będzie to inny styl, klimat, charakter, wydźwięk. Pamiętaj, że reklam w telewizji co dziennie jest emitowane setki! Musisz wyróżnić się spośród tego tłumu i zakorzenić w pamięci widza.

Kiedy przygotowywaliśmy się do reklamy dla Little Tikes mieliśmy na uwadze przede wszystkim grupę docelową, autentyczność i pomysł. Stworzyliśmy film, który idealnie trafia do mam i dzieci. Dzięki temu budzi odczucia i emocje właśnie w tej grupie. Odpowiednia kolorystyka od razu kojarzy się z produktem co wzmacnia wizualny efekt i pozwala zapamiętać produkt.