Selena

Animacja 3d wraz z elementami animacji 2d stworzona w studio filmowym Simple Frame dla marki Selena okazała się dobrym sposobem na pokazanie zalet produktu. Technika użyta przy tworzeniu prezentacji multimedialnej powinna być dostosowana do celu, jaki chce się osiągnąć, charakteru firmy i rodzaju produktu, który ma być zaprezentowany.

Grupa Selena została założona w Polsce w 1992 r. W ciągu kilkunastu lat stała się jednym z trzech największych producentów pianki poliuretanowej. Produkty pod marką Selena mają zastosowanie w przemyśle, budownictwie przy konstrukcjach fundamentów, ścian, dachu, okien czy dekoracji wnętrz. Jednym z produktów firmy jest COOL-R – jednoskładnikowa, wysokorefleksyjna, bezspoinowa, powłoka dachowa.

Prezentacja produktu w formie animacji 3d oraz 2d odgrywa rolę case study. Za jej pomocą producent przedstawia konkretne zastosowanie osłony oraz korzyści z niego płynących jakim jest pokrycie dachu pomieszczenia do hodowli brojlerów. Dzięki niej zwierzęta nie przegrzewają się. Są zdrowsze, mają większą masę ciała, co sprawia, że chów jest bardziej efektywny i tańszy.

Animacja pozwala na uwypuklenie zalet produktu przez porównanie hodowli, w której został zastosowany i drugiej, w której nie był użyty. Proste infografiki w formie animacji 2d dopełniają obraz, który, dzięki nim, jest łatwy do zrozumienia. To wszystko sprawia, że przekaz producenta jest wiarygodny i skutecznie zachęca do zapoznania się z pozostałą częścią oferty.